Zrozumienie umów reklamowych dla hodowców psów: Przewodnik od Whiteheads

Umowy reklamowe zawierane w celu zabezpieczenia reklamy psa są uważane za unikalne dla reklamy psów i w związku z tym są również uważane za unikalne dla większości rodzajów umów reklamowych. Ponieważ reklama rasy jest zazwyczaj realizowana przez określony czas, hodowca zastanawia się, kiedy rozpocząć reklamowanie szczeniaka: gdy szczeniak ma sześć lub osiem tygodni, być może umieszczając ogłoszenie w gazecie, a nawet ogłaszając sprzedaż w mediach społecznościowych. Być może reklama będzie zawierać wagę szczeniaka, kilka informacji o rasie, ile ma lat szczeniak i oczywiście numer telefonu do hodowcy. Chociaż większość ogłoszeń brzmi nieco jak powyższy opis, rzeczywista umowa reklamowa może być wprowadzona w życie na określony czas, zgodnie z ustaleniami między stronami. Standardowa umowa reklamowa wprowadza warunki, do których strony są zobowiązane. Gdyby każda jednostka, która angażuje się i świadczy usługi w promocji reklamowej, korzystała z umowy, być może moglibyśmy zgodzić się, że wszystkie umowy reklamowe działają w ten sam sposób. Jednakże, mówiąc to, większość umów reklamowych, które korzystają z zewnętrznego źródła, które ma dostępne miejsce i czas, ma być użyteczna dla tego, kto płaci za reklamę. Tak więc, podobnie jak wydawca, który współpracuje z kimś, aby zapewnić czas radiowy, przestrzeń reklamową lub czas w mediach, warunki tej umowy reklamowej będą określone przez korporację reklamową, a nie przez reklamodawcę. Tak więc, nawet jeśli warunki umowy reklamowej nie są koniecznie podobne do warunków umowy reklamowej zawartej specjalnie dla reklamy promującej sprzedaż szczeniaka, czy te same warunki mają zastosowanie, gdy hodowca psów zamierza promować swojego psa za pomocą umowy reklamowej? Wydaje się to istotne w tym kontekście, że niezależnie od tego, czy jest to reklama promująca psa, czy reklama promująca usługi, intencją depozytów jest zapewnienie, że reklama zostanie wyemitowana. Jak wspomniano powyżej, większość reklamodawców oczekuje, że po umieszczeniu reklamy, będzie ona emitowana przez czas, na jaki jest przewidziana, a ponownie, że warunki tej umowy reklamowej będą wiążące dla obu stron.

W przypadku większości reklam istnieje również prawny obowiązek między reklamodawcą a klientem; konkretnie, prawny obowiązek, który przynosi korzyść temu, kto oczekuje zapłaty za świadczone usługi. Prawne konsekwencje niewykonania umowy reklamowej Dla tych, których umowy z innymi nie dotyczą wykonania umowy, można po prostu pozwać sąsiada lub kogokolwiek, kto złożył obietnicę umowną. Ponieważ reklamodawca lub klient płaci za usługę, w efekcie uznaje się go za wierzyciela reklamodawcy lub dostawcy usługi. Tak więc, na przykład, jeśli wynajmujesz prawnika lub prywatnego detektywa do wykonania pracy, oczekujesz, że praca zostanie wykonana. Jeśli nie wykonają pracy, możesz ich pozwać za naruszenie umowy, tak jak w przypadku każdej innej umowy. Reklamodawca założy, że ich reklama została umieszczona i że istnieje prawny obowiązek, aby reklama była emitowana. Jeśli nie, umowa reklamowa pozwala na wniesienie pozwu przeciwko podmiotowi, który miał wyemitować reklamę. W tym kontekście, jeśli chodzi o hodowców psów, umowy reklamowe są ważne, ponieważ hodowca psów założy, że ich reklama będzie emitowana i że istnieje prawny obowiązek, który działa między stronami, aby reklama była emitowana.

Umowa reklamowa: Hodowca vs. Reklamodawca W ramach większości umów reklamowych można argumentować, że obowiązek świadczenia usługi jest domniemany. Po pierwsze, ilość usługi jest określona w umowie reklamowej, ale intencją reklamodawcy lub agencji jest, aby usługa została wykonana zgodnie z umową. Następnie, w zamian za darmową przestrzeń lub obniżone stawki, reklamodawca otrzymuje wynagrodzenie w postaci obowiązku związania reklamy, który reklamodawca uznaje za wartościowy dla reklamowanego miejsca reklamowego. Dla wielu właścicieli psów lub hodowców, którzy reklamują, umowa reklamowa ma sens w kontekście prawnego obowiązku, który działa między stronami w celu wypełnienia warunków umowy. Dla wielu hodowców psów umowa reklamowa może być również traktowana jako sposób na „reklamowanie”, że umowa reklamowa jest w mocy, aby na przykład zapobiec pewnemu podmiotowi umieszczaniu reklamy w czasie trwania twojej umowy reklamowej. Na przykład, jeśli jeden hodowca psów prowadzi umowę reklamową, która uniemożliwia innemu hodowcy psów reklamowanie w tym samym czasie co ten pierwszy, zgodnie z warunkami umowy, „przegrany” w umieszczeniu reklamy może być z pewnością pozwany za naruszenie. Naruszenie, jak sama nazwa wskazuje, byłoby tym, co większość uważa za anatemę dla większości rodzajów umów. Mówiąc inaczej, reklamodawca zrezygnowałby z prawa do zapobiegania innemu hodowcy psów umieszczania reklamy w tym samym czasie.

Co więcej, co z umiejscowieniem slotu w porównaniu do długości czasu umiejscowienia? Jeśli reklama jest oferowana na 30 dni z miesięcznymi slotami, a inny pies nagle umieszcza reklamę na tym samym slocie, czy reklama jest uważana za naruszenie warunków umowy reklamowej między tobą a agencją reklamową? Klucz do umów reklamowych Kluczowe wymagania W ramach większości rodzajów umów reklamowych istnieje kilka wymagań, aby umowa była ważna. Oto niektóre z kluczowych cech umowy reklamodawcy i warunków, które zazwyczaj zawiera umowa reklamowa: Dla wielu hodowców psów umowy reklamowe są koniecznością. Czas trwania większości umów reklamowych dla psów wynosi od 30 dni do 1 roku. Hodowcy często znajdują się w umowach reklamowych na kilka lat, gdy kontraktują usługi reklamowe na wystawach psów, na przykład. Hodowcy starają się wykorzystać umowy reklamowe, aby ugruntować swoje prawa do posiadania specjalnych slotów i umiejscowień dla swoich psów. Niezależnie od tego, czy chodzi o konkretną gazetę, stronę internetową, czy wystawę psów, umowa reklamowa pomaga ugruntować prawa właścicieli psów i zapewnia, że reklama zostanie wydrukowana, umieszczona lub w inny sposób zamierzona. Ponadto umowy reklamowe pomagają poprawić profesjonalny wizerunek hodowcy psów. W rzeczywistości są one bardzo podobne do wielu instrumentów prawnych, ponieważ mają na celu określenie warunków i zasad między stronami z zamiarem, że warunki umowy zostaną spełnione! Sprawdź nasz artykuł na temat zrozumienia umów reklamowych, w tym słów kluczowych, które są niezbędne i wytycznych.